Miss Romania, viitoare Miss Univers? Da sau Nu?

Stim toate cine este Larisa Popa? Daca nu, ea este castigatoare titlului de Miss Romania 2011. Larisa Popa are 24 de ani, este din Slatina și este absolventă a Facultăţii de Marketing din cadrul Universităţii Spiru Haret şi a Şcolii Postliceale Medicale – specialitatea asistent de farmacie. Tânăra are dimensiunile 88/62/93 şi o înălţime de 1,75 metri.

   Îi place să citească, să călătorească şi să îşi petreacă timpul liber alături de prieteni. Modul ideal de a-şi petrece timpul liber este pentru Larisa Popa să facă scuba diving, potrivit site-ului oficial al Miss Universe România.

Larisa îşi doreşte să depăşească performanţa din 1930 a Marianei Mirică, singura reprezentantă a României care a obţinut locul al treilea la concursul internaţional Miss Universe. Totodată, Larisa Popa vrea să devină o actriţă cunoscută şi să locuiască în New York.

Larisa a participat si anul trevut, dar fara succes. Acest lucru nu a impiedicat-o sa incerce din nou. „Anul acesta am venit mult mai sigură pe mine, am învăţat din greşelile pe care le-am făcut anul trecut, am crezut cu tărie în propria mea persoană şi mi-am zis că o să am puterea să câştig. Am dat tot ceea ce am putut şi, după cum puteţi vedea, am un milion de emoţii, dar coroana este pe capul meu”, a spus Larisa Popa.

Rochiile sclipitoare nu vor lipsi, dar in bagajul ei va fi prezenta o pelerina de vampir si o pana care seamana izbitor cu cea purtata de Vlad Tepes. Bentita ornata cu perle si strasuri este varianta romantica a gugiumanului pe care il purta domnul Tarii Romanesti: Vlad Tepes. In varf, la fel ca si originalul, are o pana.  Pentru a se documenta, s-a apucat de citit Bram Stoker. „Sunt partea feminina din Dracula. Nu chiar Dracula. Costumul are elemente care duce cu gandul la contese din secolul XV, dar si elemente horror care vor duce catre Dracula”, spune Larisa. Pentru si m-ai multa originalitate, Larisa isi va picta pe gat o muscatura de vampir.

Ceea ce crede ca o va ajuta si mai mult, este frumusetea ei naturala:”In Romania nu sunt acceptate persoanele care au intervenit asupra aspectului lor fizic cu ajutorul chirurgiei estetice. Indraznesc sa spun ca voi fi una dintre putinele concurente cu adevarat naturale”, a declarat Miss Universe Romania.

P.S.: ” Costumul are elemente care duce cu gandul la contese din secolul XV…”? Asta nu prea o ajuta. Larisa, ar trebui sa fi mai atenta pe viitor.

Voi ce ziceti fetelor? Are Larisa sanse sa castige? Sau cel putin sa fie noua Mariana Mirică a Romaniei? Vom vedea pe 12 septembrie, la Sao Paolo, Brazilia.

By Iuly 🙂 .

Despre disfordivaa

D is for DIVA

Lasă un răspuns

FEMEIA

Cel mai frumos lucru la un bărbat este femeia de lângă el. (Henry Kissinger)

Calendar…

August 2011
L M M M V S D
« Iul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Despre ce scriem

De cate ori ne-ati vizitat

  • 17,714 hits

Pagini

Follow us!

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

Top Clicks

  • Niciunul
