Loredana-Primul clip 3D din cariera!

Loredana Groza isi propune sa cucereasca din nou piata muzicala, si lanseaza primul clip 3D din cariera!

Piesa „RainRain” se poate vedea 3D,  numai in cinematografe, cu ochelarii speciali, la inceputul fiecarui film.  Loredana a compus versurile impreuna cu doi compozitori americani cu care a si filmat. Filmarile au avut loc in Los Angeles, pe platouri celebre unde s-au turnat sute de filme si au durat doua zile. Regizorul este de origine franceza, Julien Rocher, si a mai colaborat cu Loredana la filmarea clipului pentru “Like a rockstar”.

Clipul este cu totul special datorita elementelor geometrice care graviteaza in jurul ei ,si datorita costumatiilor excentrice pe care diva le abordeaza, aducand ceva nou stilului si imaginii ei.

“Am compus piesa foarte repede, in doua ore, intr-o dupa amiaza pe cand ma aflam la New York, anul trecut. Regizorul Julien Rocher a auzit piesa si imediat a avut o viziune in ceea ce priveste imaginea, clipul. M-a sunat si mi-a spus ca ne vedem la Los Angeles, filmam videoclipul. A fost extrem de palpitant totul. M-am implicat in tot ceea ce inseamna aceasta productie. Eu m-am gandit la toate tinutele, dar bineinteles ca am fost ajutata si de stilista mea, Rosalinda Medina. De asemenea, tinuta in care apar cu parul roz este creatia unui designer roman extraordinat, Remus Opris. Sunt foarte multumita de ce a iesit, stilul este foarte occidental, nu am vrut sa il punctam ca fiind un clip al unui artist roman, am vrut ceva universal, global”, a declarat Lory.

Insa sunt si carcotasi, care spun ca solista de-a lungul timpului a copiat-o mereu pe Madonna  folosind costumaţii aproape identice, body-uri colorate sau sutiene ascuţite .

Până si in aceast clip,  realizat în Deşertul Mojave din California,  Lori demonstreaza ca e fan Madonna, căci şi celebra solistă a filmat în acest peisaj apocaliptic, pentru melodia “Frozen”, în 1998.

În clip, Lori apare alături de actorul francez Nicolas Ullman, care  interpretează rolul tăntălăului, exact aşa cum  Madonna l-a folosit pe celebrul comediant Mike Myers în “Beautiful stranger”.

Mie personal ,chiar imi place clipul…  Spuneti-va si voi parerea!

By Camy!:)

Despre disfordivaa

D is for DIVA

Lasă un răspuns

FEMEIA

Cel mai frumos lucru la un bărbat este femeia de lângă el. (Henry Kissinger)

Calendar…

Iunie 2011
L M M M V S D
« Feb   Iul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Despre ce scriem

De cate ori ne-ati vizitat

  • 17,483 hits

Pagini

Follow us!

Eroare: Te rog asigură-te că contul Twitter este public.

Top Clicks

  • Niciunul
