Jurnalul unei pofticioase mereu la dieta: pericolele deliciilor de vara

Iarna mai e cum mai e. Mai savurez un ceai de ghimbir, mere si scortisoara neindulcit, imi mai permit o cana de vin fiert specialitatea tatalui meu (multumesc, tuta!), cu foarte putin zahar, dar vara, zau ca nu mai stiu pe unde sa scot camasa. Nu de cald. De pofta. Ati sorbit din priviri meniurile teraselor?

Ma pierdusem aseara intr-un meniu cu 93 de feluri de cocteiluri, vinuri rosii seci de toate podgoriile, frappe-uri caramelizate, in nenumarate nuante, beri corcite cu diverse gusturi de fructe si totusi incercam sa nu uit ca alcoolul inseamna de fapt calorii goale. Organismul meu nu beneficiaza nicicum – ciuciu proteine, zero vitamine, din parti grasimi bune.

Poate doar bucatica de ananas infipta in paharoiul cu favorita mea pina colada sa mai salveze situatia. Si sunt perfect constienta ca toti kilojoulii aia mi se varsa direct pe solduri, si curg spre cantarul ingrozit. Si da, am intalnit si eu barbati cu faimoasa burta de bere, dar chiar poate cineva sa treaca prin sezonul teraselor cu apa plata si ceai verde, ca un calugar al lichidelor?

Cate-un pic, pic, pic, pana nu se mai inchide nimic

La pantaloni ma refer, pentru ca orice instructor de sport care se respecta iti va spune la un pahar de vorba ca tot ce bei se va depune indeosebi in zona abdomenului. Corpului ii este greu sa proceseze si sa elimine o cantitate mare de alcool, iar zaharurile ne ingrasa una-doua.

Si asa, dupa valul de bauturi, incepe sa se formeze, sau dupa caz sa se consolideze, colacelul. Veste mai proasta precum cea de la niste nutritionisti americani care spun ca o pina colada zdravana si facuta cum trebuie intrece in calorii un Big Mac, nu cred ca voi primi in aceasta vara.

Sursa: CSID.ro

Despre disfordivaa

D is for DIVA

Un răspuns la „Jurnalul unei pofticioase mereu la dieta: pericolele deliciilor de vara

  1. 🙂
    Mi-ai lăsat pe blog comentariul „Buna @PumpkinPie ! Poti sa ma adaugi si pe mine?
    https://disfordivaa.wordpress.com/
    Nume: Disfordivaa”.
    Schimbul de link-uri înseamnă să pui în blogroll o persoană care poate să facă şi ea asta sau nu. În cazul acesta, tu mi-ai cerut un schimb de link-uri, iar asta înseamnă că eu trebuie neapărat să te trec în blogroll, dar numai după ce o faci şi tu. 🙂
    Dacă vrei să faci asta, mă anunţi aici http://pumpkinpie94.blogspot.com/p/schimb-de-link-uri-si-ce-mai-vreti-voi.html 🙂
    Pumpkin Pie

Lasă un răspuns

FEMEIA

Cel mai frumos lucru la un bărbat este femeia de lângă el. (Henry Kissinger)

Calendar…

Iunie 2011
L M M M V S D
« Feb   Iul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Despre ce scriem

De cate ori ne-ati vizitat

  • 17,714 hits

Pagini

Follow us!

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

Top Clicks

  • Niciunul
