Tinutele vedetelor la MTV Movie Awards

Cred ca toate am vazut tinutele vedetelor la MTV Movie Awards si toate am avut comentarii de gen: „Ce frumoasa, o vreau”, „Cum a putut sa isi puna asta pe ea?”,”Nu as fi dat atatia bani pe ea” etc. Asa am reactionat si eu, ca voi toate si m-am gandit sa imi spun si eu parerea si vi le astept si pe alea voastre. Nu suntem noi critici de moda, dar avem si noi pareri, nu?

Prima este Kristen Stewart, vedeta serii (Twilight a fost castigatorul serii). Ce pot sa spun, rochita este destul de draguta, dar mie imi plac pantofii. Dupa parerea mea, ii fac niste picioare frumoase. De altfel, nu ma astepta la altceva din partea lui Kristen: este indrazneata ca deobicei.

Urmatoarea este Selena Gomez, modelul a milioane de fetite. Vedeta Disney a fost foarte frumos imbracata. A ales o tinuta nu prea colorata, dar pe bluza a avut niste floricele (cred, sau ceva de genu) colorate. Chiar mi-a placut, una dintre cele mai reusite tinute, dupa parerea mea. Si de data aceasta, tot pantofii sunt preferatii mei.

Blake Lively, actrita din Gossip Girl, a fost si ea prezenta. Toata lumea o stie pentru tinutele ei bine alese si , de altfel, este una din preferatele mele. De data aceasta, am fost putin dezamagita: rochia este OK, dar pantofii nu imi plac si nu inteleg de ce sunt mov. Cand privesti in mare, ti se pare o tinuta frumoasa si asa este, dar parca tot nu ma impac cu pantofii ei mov. Blake a ales si ,de data aceasta, coada de cal, care ii vine foarte bine si o deschide la fata.

Alyson Michalka a avut o rochie foarte frumoasa si lejera, de vara. Pantofii nu se vad prea bine, dar pot sa spun ca, dupa parerea mea, coafura nu o avantajeaza deloc.

Leighton Meester, cealalta vedeta a serialului Gossip Girl, a fost electrizanta. Pentru un moment, nu mi-a placut deloc rochia ei, dar am analizat-o mai bine si acum mi se pare draguta si potrivita pentru eveniment.

Nina Dobrev, din cunoscutul serial The Vampire Diaries, a fost imbracata intr-o rochie rosie. Ciudat este ca si rivala ei, Kristen, a avut tot o rochie rosie. Nu am o preferata dintre cele doua, dar clar rochia actriteti din TVD a fost mai frumoasa, dar tot pantofii actritei din Twilight imi plac mai mult.

Emma Watson imi place cel mai mult. Rochia este foarte draguta si merge perfect cu pantofii. Ii ador tinuta.

Lista ar mai continua, pentru ca au fost o multime de vedete prost/bine imbracate, dar acestea ajung pentru moment. Astept si parerile voastre, pana la urma fiecare are parerea ei.

By Iuly.

Despre disfordivaa

D is for DIVA

Lasă un răspuns

FEMEIA

Cel mai frumos lucru la un bărbat este femeia de lângă el. (Henry Kissinger)

Calendar…

Iunie 2011
L M M M V S D
« Feb   Iul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Despre ce scriem

De cate ori ne-ati vizitat

  • 17,841 hits

Pagini

Follow us!

Eroare: Te rog asigură-te că contul Twitter este public.

Top Clicks

  • Niciunul
