Un britanic fericit: „David Beckam mi-a împins maşina”

Paul Long, un britanic în vârstă de 35 de ani, a mărturisit că a avut parte de întâmplarea vieţii lui când, după ce a rămas cu maşina în pană, celebrul fotbalist i-a dat o mână de ajutor.

Britanicul a rămas cu maşina în pană într-un sens giratoriu foarte aglomerat în timp ce ducea doi copii spre şcoală. După 10 minute în care nimeni nu s-a grăbit să-l ajute o maşină a oprit, iar şoferul a venit spre el. Mare i-a fost surpriza când a văzut că „ajutorul” său este David Beckham.

„Ne-a întrebat dacă suntem OK. Eu i-am spus că da şi l-am rugat să mă ajute să împingem maşina pe marginea drumului. Trebuie să recunosc că atunci au mai intervenit şi alţi bărbaţi şi împreună cu David Beckham am scos maşina în afara drumului”, a declarat pentru BBC şoferul care a avut şansa să fie împins de către David Beckham.

După ce fotbalistul l-a ajutat, Paul Long i-a mulţumit, i-a spus că îl iubeşte, dar, de emoţie, a uitat să-i ceară un autograf.

Sursa: libertatea.ro

Despre disfordivaa

D is for DIVA

Lasă un răspuns

FEMEIA

Cel mai frumos lucru la un bărbat este femeia de lângă el. (Henry Kissinger)

Calendar…

Februarie 2011
L M M M V S D
« Ian   Iun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Despre ce scriem

De cate ori ne-ati vizitat

  • 17,741 hits

Pagini

Follow us!

Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

Top Clicks

  • Niciunul
